دلم دوباره این شب ها برای حرم گرفته + عکس نوشته

دانلود عکس نوشته در اندازه مربعی (603 بار دانلود شده) دانلود عکس نوشته در اندازه استوری (552 بار دانلود شده)

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام

?شب جمعه، شب پرفضیلت و بابرکتی است، و در روایات برای این شب اعمالی سفارش شده است. در همین راستا، یکی از اعمال سفارش‌شده در این شب، زیارت امام حسین( علیه السلام ) می‌باشد.همچنین چون قبر آن‌حضرت در شب‌های جمعه زائران خاصی دارد، به اهمیت آن افزوده است.
? زائران ویژه زیارت مرقد مبارک امام حسین( علیه السلام ) عبارت‌اند از:
?حضرت زهرا سلام الله علیها
?پیامبران الهی و جانشینان آنان
?فرشتگان

? از جمله مطالبي که درباره زيارت حضرت سيدالشهداء امام حسين (ع) رسيده مطلبي است که در داستان تشرّف حاج علي بغدادي (ره) به حضور مبارک صاحب الزمان (ع) نقل شده و آن قسمت اين است که مي گويد به آن حضرت عرض کردم: «مولاي ما! روضه خوانان حسين (ع) حديثي را نقل مي کنند که مردي در عالم رؤيا هودجي را در ميان زمين و آسمان ديد و پرسيد که چه کساني در اين هودج(۱) نشسته اند؟

?پاسخ داده شد: حضرت زهرا (س) و خديجه کبري (س) پرسيد: به کجا مي روند؟ جواب دادند: امشب شب جمعه است و آنان براي زيارت امام حسين (ع) در شب جمعه، مي روند و نيز ديد که از هودج، رقعه هايي مي ريزد و در آن مکتوب است: «براي زيارت کننده حسين (ع) در شب جمعه، امان از آتش دوزخ است.»

اکنون آيا اين حديث صحيح است؟» حضرت فرمود: «نَعَم زِيارَه الحُسَين (ع) فِي لَيلَهِ الجُمعَه اَمانُ مِن النّار يومَ القِيامَه؛
يعني، آري زيارت حسين (ع) در شب جمعه امان از آتش دوزخ در روز قيامت خواهد بود.»

?(بحار الانوار ، ج 53 ، ص 315)

?(۱)هودج
لغت‌نامه دهخدا?

◀️هودج: چیزی چون سبدی بزرگ و سایبانی بر سر آن مانند کجاوه

?امشب شب جمعست، شب زیارتی ارباب بی کفن حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، همین الان رو به حرم امام حسین علیه السلام بایست و سه مرتبه بگو:

❤️صلی الله علیک یا ابا عبدالله❤️

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =