دعای کمیل: اللهم لا اجد لذنوبی غافرا+ترجمه+شرح کوتاه

دعای کمیل+عکس نوشته
دانلود عکس نوشته در اندازه مربعی (967 بار دانلود شده) دانلود عکس نوشته در اندازه استوری (1277 بار دانلود شده) دانلود عکس نوشته در اندازه دسکتاپ (1032 بار دانلود شده)

❤️بسم الله الرحمن الرحیم❤️

?اللّٰهُمَّ لَاأَجِدُ لِذُنُوبِى غَافِراً، وَلَا لِقَبائِحِى سَاتِراً، وَلَا لِشَىْءٍ مِنْ عَمَلِىَ الْقَبِيحِ بِالْحَسَنِ مُبَدِّلاً غَيْرَكَ، لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ وَبِحَمْدِكَ، ظَلَمْتُ نَفْسِى، وَتَجَرَّأْتُ بِجَهْلِى، وَسَكَنْتُ إِلَىٰ قَدِيمِ ذِكْرِكَ لِى وَمَنِّكَ عَلَىَّ . اللّٰهُمَّ مَوْلَاىَ كَمْ مِنْ قَبِيحٍ سَتَرْتَهُ، وَكَمْ مِنْ فَادِحٍ مِنَ الْبَلَاءِ أَقَلْتَهُ ، وَكَمْ مِنْ عِثَارٍ وَقَيْتَهُ، وَكَمْ مِنْ مَكْرُوهٍ دَفَعْتَهُ، وَكَمْ مِنْ ثَنَاءٍ جَمِيلٍ لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ؛?

?خدایا! آمرزنده‌ای برای گناهانم و پرده‌پوشی برای زشتکاری‌هایم و تغییر دهنده‌ای برای کار زشتم به زیبایی، جز تو نمی‌یابم، معبودی جز تو نیست، پاک و منزّهی و به ستایشت برخاسته‌ام، به خود ستم کردم و از روی نادانی جسارت و دلیری کردم و به یاد دیرینه‌ات از من و بخششت بر من به آرامش نشستم، خدایا! ای سرور من چه بسیار زشتی مرا پوشاندی و چه بسیار بلاهای سنگین و بزرگی که از من معاف کردی و چه بسیار لغزشی که مرا از آن نگهداشتی و چه بسیار ناپسندی که از من دور کردی و چه بسیار ستایش نیکویی که شایسته آن نبودم و تو در میان مردم پخش کردی؛?

⁦◀️⁩شب جمعه است ،شب رحمت و مغفرت،خیلی ها التماس دعا داشتن برای شفای بیماران، جهت شفای همه بیماران یک حمد شفا به همراه صلوات قرائت بفرمایید ?

#الهی_بفاطمه_عجل_لولیک_الفرج
?
??
⁦❤️⁩امشب شب زیارتی آقا امام حسین علیه السلام،همین الان رو به حرم حضرت قرار بگیر و با سه مرتبه سلام زیر حضرت رو زیارت کن?

⁦❤️⁩صلی الله علیک یا ابا عبدالله⁦❤️⁩

? ? @AtreQuran ?
————————————————————
⁦?️⁩فونت اثر: فونت ثلث از نرم افزار ثلثین ،تایپوگرافی اثر با نرم افزار فتوشاپ کامپیوتر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شانزده =